Carlos López
Lunes, 20 de Julio de 2015 Tiempo de lectura:
Quasi 500 joves van participar a les campanyes de prevenció d'adiccions en les nits de la Festa Major
Prevenció d’Addiccions valora positivament les campanyes desenvolupades durant la Festa Major
La Regidoria de Benestar Social, mitjançant el servei de prevenció de les addiccions, la UPCCA de Dénia, ha realitzat durant la Festa Major de Dénia tres campanyes en les discomòbils nocturnes organitzades en el solar d’enfront del restaurant Federico.
Dissabte 4 de juliol i divendres 10 de juliol es va dur a terme la setzena edició de les campanyes ‘Si te pasas, te lo pierdes. Controla lo que bebes’ i ‘Historias del botellón’, amb la col·laboració de l’ONG Controla Club, amb la participació d’un total de 304 joves.
D’altra banda, el 7 de juliol, en el transcurs de la macro discomòbil d’Space Elephant, la UPCCA va desenvolupar la campanya ‘Beus? Mesura-ho’, en què van participar 190 joves.
Des de la regidoria es valora positivament estes accions preventives per la participació activa i la implicació en les activitats d’un total de 494 xics i xiques que hi van acudir als estands informatius.
Cal recordar també que el 26 de juny va començar la XII campanya Discosana en 25 locals d’oci nocturn de Dénia, entre els quals s’han distribuït 6.000 marcapàgines amb informació sobre diferents substàncies.
![[Img #8294]](upload/img/periodico/img_8294.jpg)
La Regidoria de Benestar Social, mitjançant el servei de prevenció de les addiccions, la UPCCA de Dénia, ha realitzat durant la Festa Major de Dénia tres campanyes en les discomòbils nocturnes organitzades en el solar d’enfront del restaurant Federico.
Dissabte 4 de juliol i divendres 10 de juliol es va dur a terme la setzena edició de les campanyes ‘Si te pasas, te lo pierdes. Controla lo que bebes’ i ‘Historias del botellón’, amb la col·laboració de l’ONG Controla Club, amb la participació d’un total de 304 joves.
D’altra banda, el 7 de juliol, en el transcurs de la macro discomòbil d’Space Elephant, la UPCCA va desenvolupar la campanya ‘Beus? Mesura-ho’, en què van participar 190 joves.
Des de la regidoria es valora positivament estes accions preventives per la participació activa i la implicació en les activitats d’un total de 494 xics i xiques que hi van acudir als estands informatius.
Cal recordar també que el 26 de juny va començar la XII campanya Discosana en 25 locals d’oci nocturn de Dénia, entre els quals s’han distribuït 6.000 marcapàgines amb informació sobre diferents substàncies.


















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.97