deniadigital
Miércoles, 11 de Noviembre de 2015 Tiempo de lectura:
El IES Maria Ibars acull la primera jornada Slow Food de la Marina Alta
L'institut participa en el Programa Europeu de Promoció de la "Carne de Cordero y Lechal, Vuelve a disfrutar de la carne" que es desenvoluparà durant 2015, 2016 y 2017.
El dimarts 27 d’octubre l’alumnat del IES Maria Ibars del CFGM de 1r i 2n de Cuina i Gastronomia participaren en el 1r curs formatiu que el Ministeri d’ Agricultura, Alimentació i Medi Ambient (Magrama) a traves del Programa Europeu de Promoció de la "Carne de Cordero y Lechal, Vuelve a disfrutar de la carne" que es desenvoluparà durant 2015, 2016 y 2017.
El curs es va impartir a les instal·lacions de CDT Marina Alta, a on el nostre alumnat rep la formació.
INTEROVIC va a desenvolupar una important activitat formativa amb l’objectiu de presentar la campaña “Carne de Cordero y Lechal, Vuelve a disfrutar de la carne" durant el 2 Semestre de 2015.
Amb l’objectiu de presentar la campanya al major numero possible d’agents del sector, des de este dia i fins el 27 de novembre la interprofessional formarà a estudiantes d’escoles d’hostaleria i com futurs prescriptors del producte i les seues noves formes de preparar-lo, promoguts des de la interprofessional dintre de la campanya europea.
Sota el lema: "Vuelve a disfrutar de la carne", esta acció promocional sense precedents en l’historia del sector de l’ovi i caprí espanyol te en la Formació de la canal (més de 15.000 carnissers) i en la modernització del producte -con la introducció al mercat de nous talls i presentacions-, la seua columna vertebral.
Amb este nou posicionament pretén, que el consumidor a nivell racional evoque el consum de corder i letxal amb el seu origen natural i sabor, i a nivell emocional amb els con los moments de disfrute, de modo que estos, a més de grupals, es produiisquen també entre setmana i por nuclis familiars.
La Formació, l’eix transversal
Amb la finalitat de que esta nova imatge arribe de forma efectiva al consumidor, s’han programat este primer any 42 Jornades de Formació en les principals províncies de tota Espanya, en les que un mestro carnicer i un mestro cuiner donaran a conèixer les noves presentacions. També es posarà en marxa una web amb vídeos tintorials sobre els nous talls.
INTEROVIC pretén augmentar en un 5% el consum durant els pròxims tres anys, amb un 20% la introducció dels nous talls. s’espera que en menys de 10 anys es comercialitze el 40% de la carn de corder a partir dels nous talls siguent el consumidor menor de 55 anys.
També, es va preparar la 1º Jornada Slow Food Marina Alta, a on el dimecres 28 d’octubre participen l’alumnat del IES Maria Ibars del CFGM de 1r i 2n de Cuina i Gastronomia, i de 2º del CFGS de Guia, Informació i Assistència Turística participen. Hem aconseguit una estreta col·laboració.
Informa: IES Maria Ibars
![[Img #9092]](upload/img/periodico/img_9092.jpg)
El dimarts 27 d’octubre l’alumnat del IES Maria Ibars del CFGM de 1r i 2n de Cuina i Gastronomia participaren en el 1r curs formatiu que el Ministeri d’ Agricultura, Alimentació i Medi Ambient (Magrama) a traves del Programa Europeu de Promoció de la "Carne de Cordero y Lechal, Vuelve a disfrutar de la carne" que es desenvoluparà durant 2015, 2016 y 2017.
El curs es va impartir a les instal·lacions de CDT Marina Alta, a on el nostre alumnat rep la formació.
INTEROVIC va a desenvolupar una important activitat formativa amb l’objectiu de presentar la campaña “Carne de Cordero y Lechal, Vuelve a disfrutar de la carne" durant el 2 Semestre de 2015.
Amb l’objectiu de presentar la campanya al major numero possible d’agents del sector, des de este dia i fins el 27 de novembre la interprofessional formarà a estudiantes d’escoles d’hostaleria i com futurs prescriptors del producte i les seues noves formes de preparar-lo, promoguts des de la interprofessional dintre de la campanya europea.
Sota el lema: "Vuelve a disfrutar de la carne", esta acció promocional sense precedents en l’historia del sector de l’ovi i caprí espanyol te en la Formació de la canal (més de 15.000 carnissers) i en la modernització del producte -con la introducció al mercat de nous talls i presentacions-, la seua columna vertebral.
Amb este nou posicionament pretén, que el consumidor a nivell racional evoque el consum de corder i letxal amb el seu origen natural i sabor, i a nivell emocional amb els con los moments de disfrute, de modo que estos, a més de grupals, es produiisquen també entre setmana i por nuclis familiars.
La Formació, l’eix transversal
Amb la finalitat de que esta nova imatge arribe de forma efectiva al consumidor, s’han programat este primer any 42 Jornades de Formació en les principals províncies de tota Espanya, en les que un mestro carnicer i un mestro cuiner donaran a conèixer les noves presentacions. També es posarà en marxa una web amb vídeos tintorials sobre els nous talls.
INTEROVIC pretén augmentar en un 5% el consum durant els pròxims tres anys, amb un 20% la introducció dels nous talls. s’espera que en menys de 10 anys es comercialitze el 40% de la carn de corder a partir dels nous talls siguent el consumidor menor de 55 anys.
També, es va preparar la 1º Jornada Slow Food Marina Alta, a on el dimecres 28 d’octubre participen l’alumnat del IES Maria Ibars del CFGM de 1r i 2n de Cuina i Gastronomia, i de 2º del CFGS de Guia, Informació i Assistència Turística participen. Hem aconseguit una estreta col·laboració.
Informa: IES Maria Ibars

















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.97