El tiempo - Tutiempo.net

Sábado, 20 de Septiembre de 2025

Actualizada Viernes, 19 de Septiembre de 2025 a las 16:53:17 horas

deniadigital
Sábado, 16 de Abril de 2016 Tiempo de lectura:

Vora 400 escolars participen en la segona part del taller ‘Habilitats Socials’ que organitza Prevenció d’Addiccions

Es realitza en xiquets d’11 i 12 anys perquè l’alumnat es troba en la preadolescència, època en què estan subjectes a importants canvis en el propi procés vital

[Img #10945]
La Regidora de Benestar Social, a través de l’àrea de Prevenció d’Addiccions, i en col·laboració amb el Centre Associat de la UNED a Dénia, ha organitzat durant este curs escolar la dotzena edició del taller’ Habilitats Socials’ dirigit a l’alumnat de 6é de Primària dels centres educatius de Dénia, la Xara i Jesús Pobre. Durant la setmana del 6 al 15 d’abril s’ha desenvolupat la segona fase del taller en 10 centres educatius, amb la participació de vora 400 alumnes. Hi participen els col·legis Alfa&Omega, Pou de la Muntanya, Llebeig, Montgó, Les Vessanes, Cervantes, Carmelitas, Pare Pere de Jesús Pobre i La Xara.
 
L’objectiu del taller és promoure, millorar i desenvolupar les competències, capacitats i habilitats socials dels escolars per tal d’aprendre a relacionar-se amb els altres, oposant-se a la pressió de grup, millorar l’autocontrol, augmentar l’autoestima, autoafirmar-se, desenvolupar l’empatia, millorar l’autoexpressió emocional i fomentar un ús del temps lliure favorable per a la salut.
 
Es realitza en xiquets d’11 i 12 anys perquè l’alumnat es troba en la preadolescència, època en què estan subjectes a importants canvis en el propi procés vital, estan a punt d’ iniciar-se en l’ensenyança secundària, incorporar-se al institut, conéixer nous amics i estar subjectes a noves influències i pressions.
 
El taller el desenvolupen la pedagoga Lorena Pérez i la doctora en Didàctica i Organització Escolar Mª Dolors Moreno, de la UNED de Dénia. És tracta d’una activitat dinàmica, atractiva i motivadora, que utilitza una metodologia grupal i participativa.
 
En acabar cada sessió, el professorat ompli un qüestionari amb l’objectiu per poder avaluar la incidència de l’activitat i la seua utilitat pràctica.
 
 
Comentarios
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.45

Todavía no hay comentarios

Quizás también te interese...

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.